Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Ekstremvær og forebygging

Ekstreme værhendelser er vanskelige å forutse. Samtidig skjer de oftere enn før - noe som kan føre til flere skader.

Du kan tenke på forsikring litt som en dugnad. Et organisert fellesskap der mange går sammen om å begrense konsekvensene av skader som kan skje alle, men som bare rammer noen. 

Sammen er det en del ting vi kan gjøre både før, under og etter ekstremvær. Det kan spare miljøet, lommeboken til alle, og ikke minst tiden det tar å reparere eller erstatte skadede bygninger og gjenstander.

    Dette gjør du ved stormskader

    Still forberedt til vinterhalvåret

    Forbered deg før flom

    Høysesong for lynnedslag

    Er du rammet av ekstremvær?