Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

BankID oppdaterer sine systemer 
BankID oppdaterer sine systemer i dag fra kl. 08-11. Du kan derfor oppleve problemer med å logge inn på Min side / Min bedrift, kjøpe forsikring og melde skade. Vi ber deg prøve igjen litt senere.

Rammet av naturkatastrofe på ferie?
Hvis det oppstår skogbrann, ras, flom eller andre naturkatastrofer på reisemålet du oppholder seg på, må du alltid forholde seg til retningslinjene fra lokale myndigheter. Les mer her.

Er du rammet av uvær?
Meld din skade herSkaden kommer straks til en skadebehandler uten at du må stå i telefonkø. Du får tilbakemelding med skadenummer og videre saksgang.

Les hva du kan gjøre for å begrense skadeomfanget og hva du bør gjøre ved stormskader.

OBS: Det sirkulerer nå falske e-poster fra Tryg. Slik kan du være sikker på nett

Nettsiden vår blir snart enda bedre 
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring og Min side ikke fungerer som de skal. Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. 

Problemer med nedlasting av dokumenter
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer som gjør at det kan være problemer med nedlasting av dokumenter. Vi beklager ulempen og ber deg prøve igjen senere. 

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Vi opplever for øyeblikket problemer med helseerklæring
Vi opplever noen tekniske utfordringer, og utfylling av helseerklæring er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å rette feilen.