Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

BankID oppdaterer sine systemer 
BankID oppdaterer sine systemer i dag fra kl. 08-11. Du kan derfor oppleve problemer med å logge inn på Min side / Min bedrift, kjøpe forsikring og melde skade. Vi ber deg prøve igjen litt senere.

Utfordringer med å se pågående skadesaker
Akkurat nå opplever noen kunder at pågående skadesaker ikke vises på Min side. Vi jobber med å rette feilen - takk for tålmodigheten.

Er du rammet av ekstremværet Jakob?

Meld skade her. Vi følger opp skadene fortløpende våre automatiske prosesser sender skaden raskt til rett sted. Usikker på hva du kan gjøre i mellomtiden eller for å forebygge? Les mer her

OBS: Det sirkulerer nå falske e-poster fra Tryg. Slik kan du være sikker på nett

Nettsiden vår blir snart enda bedre 
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring og Min side ikke fungerer som de skal. Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. 

Vi opplever ustabilitet med å melde skade, tap og sykdom akkurat nå
Vi jobber på spreng for å få det tilbake i tjeneste. Takk for tålmodigheten – prøv igjen snart.

Problemer med nedlasting av dokumenter
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer som gjør at det kan være problemer med nedlasting av dokumenter. Vi beklager ulempen og ber deg prøve igjen senere. 

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Vi opplever for øyeblikket en feil på Min side, meld skade og kjøp
Innloggede sider er derfor utilgjengelige og det er ikke mulig å logge inn. Vi beklager ulempene det medfører og jobber med å løse problemet. Takk for din tålmodighet.

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Rammet av naturkatastrofe på ferie?
Oppstår det naturkatastrofe på reisemålet du oppholder deg på, alltid forhold deg til retningslinjene fra lokale myndigheter. Les mer her.

Vi opplever for øyeblikket problemer med helseerklæring
Vi opplever noen tekniske utfordringer, og utfylling av helseerklæring er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å rette feilen.

Kundeservice – hva kan vi hjelpe deg med?

Kontakt oss eller finn svar på det du lurer på.

Kundeserviceprisen  PS! Vi vant Kundeserviceprisen i 2024!

Kundeservice for bedrift finner du her.


Her finner du informasjon om kollektiv forsikring gjennom forbund, jobb, borettslag eller sameie.