Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

BankID oppdaterer sine systemer 
BankID oppdaterer sine systemer i dag fra kl. 08-11. Du kan derfor oppleve problemer med å logge inn på Min side / Min bedrift, kjøpe forsikring og melde skade. Vi ber deg prøve igjen litt senere.

Utfordringer med å se pågående skadesaker
Akkurat nå opplever noen kunder at pågående skadesaker ikke vises på Min side. Vi jobber med å rette feilen - takk for tålmodigheten.

Er du rammet av ekstremværet Jakob?

Meld skade her. Vi følger opp skadene fortløpende våre automatiske prosesser sender skaden raskt til rett sted. Usikker på hva du kan gjøre i mellomtiden eller for å forebygge? Les mer her

Vi opplever ustabilitet med å melde skade, tap og sykdom akkurat nå
Vi jobber på spreng for å få det tilbake i tjeneste. Takk for tålmodigheten – prøv igjen snart.

Vi opplever for øyeblikket noen tekniske problemer. Dersom du skal melde skade, ber vi deg komme tilbake senere.

Utdanningsforbundet og NITO oppdaterer systemene sine
Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som det skal for medlemmer av Utdanningsforbundet og NITO. Vi ber alle dette gjelder om å prøve igjen etter kl. 18:00 i dag.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Vi opplever for øyeblikket en feil på Min side, meld skade og kjøp
Innloggede sider er derfor utilgjengelige og det er ikke mulig å logge inn. Vi beklager ulempene det medfører og jobber med å løse problemet. Takk for din tålmodighet.

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Rammet av naturkatastrofe på ferie?
Oppstår det naturkatastrofe på reisemålet du oppholder deg på, alltid forhold deg til retningslinjene fra lokale myndigheter. Les mer her.

Meld skade

Meld skaden 24 timer i døgnet i våre digitale skadeskjema.

Er du privatkunde, kan du senere følge saken din på Min side

Send inn ny informasjon i pågående sak

Har det skjedd noe nytt som påvirker saken din, eller var det noe du ikke fikk med når saken ble meldt?
Send inn ny informasjon og dokumentasjon i en pågående skadesak, som kvitteringer, kontaktinformasjon til vitner eller lignende.

Send inn ny informasjon

PS! Ha skadenummeret ditt klart.