Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Kunde- og forbrukerinformasjon

På denne siden finner du en samlet oversikt over vilkårsdokumenter og produktsammendrag (IPID) som gjelder for deg som privatkunde. Du finner og kunde- og forbrukerinformasjon som beskriver Tryg og noen av dine rettigheter som kunde.

Har du forsikring via en av våre samarbeidspartnere?

Informasjon og vilkår for forsikring via noen av våre samarbeidspartnere.

 

Produktsammendrag (IPID)

Produktsammendrag (IPID) gir en forenklet fremstilling av vilkårene.

IPID - Produktinformasjon

Produktvilkår

Produktvilkårene viser hvem, hva, hvor og når forsikringen gjelder.

Vilkår

Kundeinformasjon

Kunde- og forbrukerinformasjon beskriver Tryg og noen av dine rettigheter som kunde.

Kundeinformasjon

 

Har du mottatt mail fra oss der vi ber deg identifisere deg og svare på et elektronisk skjema?

Det kan enten være din rolle i en organisasjon eller deg som privatperson som gjør deg til mottaker. Årsaken til dette er at norske myndigheter krever at vi har oppdatert informasjon om våre kunder. Dette er en del av forebyggelsen mot hvitvasking og terrrorfinansiering.

PS! Avsenderadresse på mailen er no.reply@beaufort.io