Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

  1. Tryg Magasinet
Få reiseoppgjøret på sekunder

Trygt, raskt og enkelt å melde skade på nett

Vi har gjort det trygt for deg å melde skade på nett. Det er enkelt og gir deg raskest behandling. Filmen nedenfor viser deg hvordan.

 

Meld skade på nett – raskt og enkelt:

  1. Logg inn med BankID
  2. Svar på noen enkle spørsmål
  3. Bekreft og send inn
  4. Skadesaken er ferdig behandlet

Meld reiseskade på nett

Meld reiseskade for bedrift