Meld reiseskade
Velg skadeskjema nedenfor og logg inn med din private Bank ID.
Hvorfor spør vi om Bank ID? For at bedriften din skal vite hvem som melder skade på deres forsikringsavtale, vil du bli bedt om å identifisere deg med Bank ID.
Visste du at over 70% av våre kunder velger å melde skaden digitalt? Mange skadesaker kan gjøres opp automatisk på nett, og dermed er digital skademelding den raskeste og mest effektive måten å få behandlet din sak på. Dersom du trenger eller ønsker å snakke med oss, er du selvsagt alltid velkommen til å ta kontakt. Du finner vår kontaktinformasjon nederst på denne siden.
Se hvordan du enkelt melder reiseskade på nett.
-
Avbestilt reise
Avbestilling grunnet koronaviruset, eller når reisen ikke kan gjennomføres på grunn av akutt sykdom, ulykke eller dødsfall før du forlater hjemmet.
-
Forsinket bagasje
Utgifter til klær og toalettsaker når bagasjen er forsinket.
-
Tyveri, tap eller skade på reisegods
Tyveri, tap eller skade på dine eiendeler eller bagasje.
-
Forsinket transport
Forsinket transport ved avreise eller forsinket til neste transportmiddel.
-
Sykdom eller ulykke på reise
Utgifter til lege, tannlege og sykehus, eller dersom hjemreise må endres grunnet sykdom, ulykke eller dødsfall.
-
Leiebil
Dekning av egenandel ved skade på eller tyveri av leiebil.
-
Evakuering
Evakuering hvis sikrede oppholder seg i et område hvor det oppstår krig, alvorlige uroligheter, terrorhandlinger, naturkatastrofe eller epidemi.
-
Spesialdekninger
MRSA-smitte, kjøpsforsikring, internettforsikring, Hole-In-One, identitetstyveri, overfallsforsikring, skade på eller tyveri av ladekabel, feilfylling av drivstoff, konkurs hos reiseselskap og lignende.
Spørsmål ved reiseskade
Kontakt oss
Trenger du øyeblikkelig hjelp?
Kontakt Tryg Alarm på + 47 55 17 10 01 dersom du er på reise og blir syk, blir skadet eller har behov for annen øyeblikkelig hjelp.
Vår chatbot Mia kan også svare på spørsmål om reise hele døgnet.
Start Chat