Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

  1. Tryg Magasinet

Søk om rettshjelp digitalt

Har du hus, hytte, innbo, reise, kjøretøy eller båtforsikring i Tryg, og trenger du bistand av advokat? Da kan du eller din advokat enkelt søke om å få erstattet utgifter til rettshjelp på tryg.no.

Søker du digitalt får du svar med en gang om søknaden er innvilget, og advokaten kan fakturere Tryg direkte.

Meld skade på nett – raskt og enkelt:

  1. Logg inn med BankID
  2. Svar på noen enkle spørsmål
  3. Bekreft og send inn
  4. Få umiddelbart beskjed om rettshjelp er innvilget

Rettshjelp er en del av våre forsikringer for hus, hytte, innbo, reise, kjøretøy og båt. Rettshjelpsforsikringen dekker utgifter til advokat ved tvist/uenighet.
 

Søk om rettshjelp her

Les mer om vår rettshjelpsforsikring her