Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Danske Bank logo

Reiseforsikring via ditt Mastercard i Danske Bank

Her kan du melde skader hvis du har en reiseforsikring tilknyttet til ditt Danske Bank Mastercard.

Meld sykdom, tyveri, forsinkelse, eller avbestilling av planlagt reise.

Meld skade

Click here for English

Før du starter skadeskjemaet bør du ha klart følgende:

  • Bank ID
  • Relevante kortopplysninger
  • Dokumentasjon - for din reise og dine utgifter
  • Opplysninger om reisedeltagerne
  • PIR (Property Irregularity Report) - hvis bagasjen er forsinket
  • Refusjon fra reisearrangøren – ved avbestilling
  • Kontonummer

Vi sender deg en bekreftelse på epost når vi har mottar din skademelding.

Som Danske Bank-kunde får du mange gode fordeler i Tryg. Les mer og kontakt oss for en gjennomgang av dine forsikringer.