Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Danske Bank logo

Travel Insurance via your Danske Bank Mastercard

Here, you can easily report a claim during your trip if you have a travel insurance linked to your Danske Bank Mastercard.

Report illness, injury, theft, delayed baggage, or cancellation of scheduled travel.

Select the relevant claim below

Cancellation
Luggage
Illness
Luggage delays
Transport delays
Car hire excess waiver insurance


Before starting, please prepare:

  • Bank ID
  • Relevant card information
  • Documentation - for your journey and your expenses
  • Information about the participants
  • Property Irregularity Report (PIR) - if your luggage is delayed
  • Refund from the tour operator - in case of cancellation
  • Bank account number

We will send you an email confirmation when we receive your claim.