Veiledning ved klage på forsikringssak
Er du uenig i avgjørelsen av din forsikringssak? Her kan du se hvilke klagemuligheter du som kunde har i Tryg.
Sammen finner vi en god løsning
Dersom du ikke er enig i vår avgjørelse, ønsker vi at du først kontakter avdelingen i Tryg som har behandlet forsikringssaken din. Det er enklest og hurtigst for begge parter, hvis saken kan løses på denne måten.
Kvalitetsavdelingen
Hvis du fortsatt ikke er fornøyd med avgjørelsen etter henvendelsen til avdelingen, kan du rette klagen til Kvalitetsavdelingen i Tryg, som vil se på saken med nye øyne og gi sin vurdering.
Finansklagenemda
Dersom du ikke kommer til enighet med Tryg Forsikring etter en klage til Kvalitetsavdelingen, kan du gå videre med klagen din til Finansklagenemda.
Her kan du kontakte Finansklagenemda:
Postboks 53, Skøyen
0212 Oslo
Telefon: 23 13 19 60
Faks: 23 13 19 70