Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Utfordringer med å se pågående skadesaker
Akkurat nå opplever noen kunder at pågående skadesaker ikke vises på Min side. Vi jobber med å rette feilen - takk for tålmodigheten.

Vi opplever ustabilitet med å melde skade, tap og sykdom akkurat nå
Vi jobber på spreng for å få det tilbake i tjeneste. Takk for tålmodigheten – prøv igjen snart.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Rammet av naturkatastrofe på ferie?
Oppstår det naturkatastrofe på reisemålet du oppholder deg på, alltid forhold deg til retningslinjene fra lokale myndigheter. Les mer her.

Kvinne som har knekt armen

Behandlingsforsikring

Behandlingsforsikringen vår gir deg muligheten til å søke om rask tilgang til legespesialist, psykolog og fysikalsk behandling.

Ha avtalenummer og henvisning klart når du melder skaden. Barn må være over 16 år og ha egen BankID for å melde en skade.

Meld skade

NB! Har du behandlingsforsikring gjennom jobb? 

Meld skaden her

    Hva dekker forsikringen 

    • Spesialistbehandling
    • Radiologiske undersøkelser som eksempelvis MR, CT eller røntgen
    • Fysikalske behandlinger
    • Psykolog 
    • Psykologisk førstehjelp
    • Sykehusbehandling
    • Kreftbehandling
    • Medisiner gitt under behandling på behandlingsstedet
    • Tekniske hjelpemidler etter operasjon 
    • Reiseutgifter 
    • Oppholdsutgifter
    • Reisefølge dersom anbefalt av lege
    • Gjenoppretning
    • Rus- og spillavhengighet
    • Garantitid 

    Ikke dekket av forsikringen

    • Behandling som ikke er forhåndsgodkjent av oss refunderes ikke
    • Behandling ved sykdom eller skade som krever øyeblikkelig hjelp
    • Behandling av kroniske smerter
    • Konsultasjon hos allmennlege, rutinekontroll, screening, helseforebyggende undersøkelser og behandling.
    • Utredning og behandling hos tannlege eller kjeveortoped/kjevekirurg
    • Reseptbelagte legemidler
    • Synskorrigerende behandling som eksempelvis briller, linser, etc.
    • Ikke offentlig godkjent behandling som for eksempel kosmetisk behandling eller eksperimentell behandling
    • Søvnproblemer og snorking, som eksempelvis søvnapné

    Slik fungerer behandlingsforsikringen