Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Utfordringer med å se pågående skadesaker
Akkurat nå opplever noen kunder at pågående skadesaker ikke vises på Min side. Vi jobber med å rette feilen - takk for tålmodigheten.

Vi opplever ustabilitet med å melde skade, tap og sykdom akkurat nå
Vi jobber på spreng for å få det tilbake i tjeneste. Takk for tålmodigheten – prøv igjen snart.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Rammet av naturkatastrofe på ferie?
Oppstår det naturkatastrofe på reisemålet du oppholder deg på, alltid forhold deg til retningslinjene fra lokale myndigheter. Les mer her.

Skademelding inntektsforsikring

Om du er arbeidsledig eller sykemeldt, kan du melde inn skade elektronisk her. Du linkes nå videre til vår partner, BNP Paribas Cardif, som du også kan kontakte ved eventuelle spørsmål.

Du kan også velge å laste ned skademeldingsskjema:

Skademeldingsskjema for arbeidsledighet/permittering

Skademeldingsskjema for sykdom/ulykke

Hvis du ikke har tilgang til printer, kan du få tilsendt skademeldingsskjema ved å kontakte BNP Paribas Cardif på telefon 23 23 75 00.

Skademelding til inntektsforsikringen sendes til forsikring@bnpparibascardif.no eller:

BNP Paribas Cardif Skadeforsikring NUF 
Postboks 140 Sentrum 
0102 Oslo