Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

BankID oppdaterer sine systemer 
BankID oppdaterer sine systemer i dag fra kl. 08-11. Du kan derfor oppleve problemer med å logge inn på Min side / Min bedrift, kjøpe forsikring og melde skade. Vi ber deg prøve igjen litt senere.

Utfordringer med å se pågående skadesaker
Akkurat nå opplever noen kunder at pågående skadesaker ikke vises på Min side. Vi jobber med å rette feilen - takk for tålmodigheten.

Er du rammet av ekstremværet Jakob?

Meld skade her. Vi følger opp skadene fortløpende våre automatiske prosesser sender skaden raskt til rett sted. Usikker på hva du kan gjøre i mellomtiden eller for å forebygge? Les mer her

OBS: Det sirkulerer nå falske e-poster fra Tryg. Slik kan du være sikker på nett

Nettsiden vår blir snart enda bedre 
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring og Min side ikke fungerer som de skal. Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. 

Vår samarbeidspartner Trafikkforsikringsforeningen oppdaterer systemene sine. Derfor kan du oppleve problemer med å søke opp registreringsnummer på kjøretøy frem til kl. 14:00. 
Vi beklager ulempen – snart fungerer alt som det skal igjen.

Vi oppdaterer systemene våre
Det er derfor ikke mulig å kjøpe bilforsikringer for øyeblikket. Vennligst prøv igjen senere.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Vi opplever for øyeblikket en feil på Min side, meld skade og kjøp
Innloggede sider er derfor utilgjengelige og det er ikke mulig å logge inn. Vi beklager ulempene det medfører og jobber med å løse problemet. Takk for din tålmodighet.

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Rammet av naturkatastrofe på ferie?
Oppstår det naturkatastrofe på reisemålet du oppholder deg på, alltid forhold deg til retningslinjene fra lokale myndigheter. Les mer her.

Våre forsikringer

  • Mor og datter ser på PC sammen
  • Alt du trenger på Min side

    På Min side har du full oversikt over alt du trenger.

    • Sjekk hvordan du er forsikret
    • Opprett AvtaleGiro og se dine fakturaer
    • Meld skade og følg pågående saker
    • Last ned grønt kort 

    … og mye mer!

    Logg inn

 

Nyttig informasjon

Hvordan kan vi hjelpe?

Få pris og råd om forsikring

Kjøp forsikring

Sjekk pris og kjøp forsikring i vår forsikringskalkulator. Få 10 % nettrabatt det første året.

Sjekk pris og kjøp

Få et tilbud

Velg hvilke forsikringer du ønsker pris på, så får du et tilbud på e-post eller telefon.

Få tilbud på forsikring

Kan vi hjelpe deg?

På våre kundeservice-sider kan du ta kontakt med oss eller finne svar på det du lurer på.

Gå til kundeservice

Meld skade

Kan vi hjelpe deg?

Vår chatbot, Mia, kan hjelpe deg med mange spørsmål 24/7 – helt uten ventetid. Du finner også svar på det aller meste på Min side eller på våre Kundeservice-sider.

Start chat

Start chat

Kundeserviceprisen  PS! Vi vant Kundeserviceprisen i 2024!

Telefonnummer