Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Bilmekaniker på verksted

Hva skjer hvis du kolliderer?

Å kollidere med en annen bil er en ubehagelig situasjon å havne i, og man lurer kanskje på hva som skjer videre. Siden flere er involvert, er det vanskelig å beregne hvor lang tid det tar å behandle en slik skade. Vi har et mål om få deg tilbake til en normal hverdag så raskt som mulig.

Hva du kan forvente

Trykk på punktene under for å se hva du kan forvente etter at du har registrert skaden hos oss:

  • Har du fått bilskade?

    Meld skaden 24 timer i døgnet i vårt digitale skadeskjema.

    Meld skaden

    NB!
    Dersom andre kjøretøy enn din egen bil IKKE er involvert i situasjonen skal du melde skade via:
    Skade på eget kjøretøy.

Ofte stilte spørsmål