Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Trygg og enkel helseerklæring

For de fleste personforsikringene du kan kjøpe hos oss er det lovpålagt å oppgi helseopplysninger før forsikringen kan starte. Derfor ber vi deg om å fylle ut en helseerklæring.

Når du har bestilt en personforsikring får du tilgang til et digitalt skjema med spørsmål om din helse og livsstil. Dette er det lovpålagt å fylle ut. Informasjonen vi får fra deg bruker vi til å bestemme riktig vilkår for din forsikring.

Skjemaet fylles ut trygt og enkelt på mobil, PC eller nettbrett. Det tar som regel kun 10-15 minutter. Det er viktig at du svarer så ærlig og nøyaktig som mulig. Hvis ikke kan det hende du ikke får kjøpe forsikringen, eller at du ikke får erstatning dersom noe skjer.
 

Personforsikringer hvor helseerklæring er nødvendig

Kjøper du en av disse forsikringene, må du sende inn helseerklæring før forsikringen kan starte:

    Spørsmål og svar