Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Søknad om livbøye

Søk om å bli livbøyefadder

Det er mange som ønsker å være fadder for en av Trygs livbøyer. Kommuner, havnevesen og andre offentlige livbøyefaddere prioriteres foran andre som søker. Livbøyer er et samfunnsnyttig tiltak og settes derfor kun ut på områder som er tilgjengelige for allmennheten.

Hvem er fadder og kontaktperson?

Felter merket med * må besvares

Opphengssted for livbøyer