Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Angrerett

Du har rett til å angre på kjøpet av din forsikring. Vil du benytte deg av angreretten, kan du fylle ut angrerettskjema og sende det til oss på e-post. 

Vi gjør oppmerksom på at vår livsforsikring og IPS pensjonssparing leveres av Nordea Liv. Ønsker du å angre kjøp av disse produktene, må du derfor logge inn i Persondialogen på nordealiv.no.

Når avsluttes forsikringen?

Forsikringen avsluttes fra den datoen du sender skjemaet, eller informerer oss om at angreretten benyttes. Vi vil da avslutte din forsikringsavtale i Tryg, og du må selv sørge for å opprette nye forsikringer i et annet forsikringsselskap. Dersom angreretten benyttes før forsikringen har startet vil forsikringen avsluttes fra din startdato.

Hvor lenge gjelder angreretten?

Du har 14 dagers ubetinget angrerett fra kjøpsdato. Merk at i løpet av denne tiden kan Tryg ha sagt opp din avtale i ditt tidligere forsikringsselskap. Sørg derfor for å opprette nye forsikringer i et annet selskap etter at du har benyttet angreretten.

Hvordan benytter jeg meg av angreretten?

Last ned angrerettskjemaet nedenfor.

Når det er fylt ut kan sende det til oss på e-post: angrerett@tryg.no

Angrerettskjema

   

Vanlige spørsmål