Viktig informasjon om endringer av eFaktura. Les mer her. 

Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Behandlingsforsikring

Hva dekker behandlingsforsikring?

Vår behandlingsforsikring er for deg mellom 18 og 70 år som ønsker en ekstra trygghet for økonomi og helse. Denne dekker blant annet gjenopptrening etter operasjon, undersøkelse hos spesialist og andre fysikalske behandlingsformer.

Sjekk pris og kjøp behandlingsforsikring

PS! Forbrukerrådet har for andre år på rad kåret dette til den beste helseforsikringen i markedet!
 

Behandlingsforsikringen inkluderer:

  • Tryg Legehjelp, en telefontjeneste hvor du kan snakke med erfarne norske leger og sykepleiere, 365 dager i året
  • garantert konsultasjon innen 14 virkedager. Holder vi ikke det vi lover, får du en 500 kroner per dag inntil du kommer til
  • undersøkelse og behandling hos legespesialist, samt én kontroll etter avsluttet behandling
  • dagkirurgi og lengre opphold på private sykehus.
  • utgifter til gjenopptrening etter operasjon
  • «second opinion»: ny vurdering hos legespesialist ved særskilt risikofylt behandling, livstruende sykdom eller skade
  • fysioterapeut, manuell terapeut, kiropraktor, naprapat og klassisk akupunktør
  • psykolog ved henvisning fra lege, eller hvis du blir rammet av alvorlige hendelser