Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Pålogging for bilforhandlere – Tryg

Brukernavn = B+agentnr (totalt 6 tegn) 
Passord = ditt passord

Bytt passord: 
Klikk på knappen [Bytt Passord] 
Legg inn brukernavnet i feltet ”Brukernavn” 
Legg inn passordet i felter ”Passord” 
Legg inn det nye passordet i feltet ”Nytt passord” 
Legg inn det nye passordet på nytt i feltet ”Gjenta passord” 
Klikk på knappen [OK]

Glemt passord: 
Legg inn brukernavnet i feltet "Brukernavn" 
Klikk på knappen [Glemt passord] 
Du får nå tilsendt en e-post med et nytt passord. 
Når du bruker dette passordet får du melding om å bytte passord 
Følg prosedyren for "Bytt passord" og avslutt med å klikke [OK]

Har du tekniske problemer med pålogging kontakt Tryg Forhandlerservice på tlf 800 35 800 eller via e-post forhandlersupport@tryg.no