Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Kvinne og mann venter på bagasjen sin på en flyplass

Forsinket bagasje?

Du kan få erstatning for nødvendige klær og toalettartikler når bagasjen din er ikke er tilgjengelig

  • etter ankomst på ditt oppholdssted
  • under en mellomlanding hvor et forsinket fly medfører en ekstra overnatting

Merk at forsikringen ikke gjelder for forsinket bagasje etter hjemkomst.

Meld skaden

Dersom det er forsinkelser i reiseruten din, kan du søke om erstatning her.

PS! De aller fleste opplever at bagasjen kommer til rette i løpet av noen timer – vi oppfordrer derfor til å tenke gjennom hva du egentlig trenger før du går til innkjøp av nye ting. 

Usikker på om ditt tilfelle er dekket av forsikringen din? Last ned vilkårsdokumenter her.

    Meld straks fra ved bagasjeforsinkelse til ankomstservice på flyplassen der du lander.
    Flyselskapet vil utstede en PIR-rapport til deg som du tar vare på og sender til forsikringsselskapet ved behov.

    Husk å ta vare på kvitteringer fra dine innkjøp!

    Hva gjør jeg hvis bagasjen ikke kommer til rette?

    De aller fleste får heldigvis bagasjen sin igjen, men i enkelte tilfeller vil den være å regne som tapt. 

    Les mer om tap av bagasje

    Tilbake til andre reiseskader