Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Lekk kran

Hva kan du vente deg i prosessen etter en vannskade?

En vannskade kan være en traumatisk opplevelse. Vi har et mål om å redde mest mulig, og få deg tilbake til en normal hverdag så raskt som mulig.

Vi ønsker å gi deg best mulig oversikt over prosessen slik at det blir enklere å håndtere opplevelsen. Ved vannskader er det viktig å komme i gang tidligst mulig for å redde mest mulig.

Prosessen

Hvis din vannskade er dekket av forsikringen, kan du forvente deg at din prosess foregår slik vi har satt opp lengre nede på siden. Vilkår i din forsikringsavtale tilsier at du har rett på gjenoppføring av bygningen til vesentlig samme stand som umiddelbart før skaden.

Prosessen når vi gjenoppretter etter vannskader følger normalt fire steg. Trykk på stegene i prosessen for å sette deg mer inn i hva du kan forvente:

 

Ofte stilte spørsmål