Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

  1. Tryg Magasinet

Hva er veihjelp?

Det overordnede målet med veihjelp er å få deg trygt videre i egen bil. Unntaket er når det er feil i bilens datasystemer som krever spesielle verktøy.

Veihjelp borte og hjemme er inkludert, hvis du har delkasko, kasko, Bil Ekstra og Elbil Ekstra. Egenandelen for veihjelp er 750 kroner, med mindre noe annet er opplyst i ditt veihjelpsbevis.

Veihjelp gir deg:

  • Hjelp på stedet
  • Transport til verksted
  • Hjemtransport eller videretransport for både fører og passasjerer, også når fører rammes av plutselig sykdom eller uhell
  • Veihjelp til campingvogn/tilhenger

Last ned veihjelpsbrosjyre (PDF) – skriv ut og oppbevar den i bilen

Veihjelpsbevis

Veihjelpsbeviset bekrefter at bilforsikringen din dekker veihjelp. Her står det også hva du skal gjøre for å få hjelp. Legg gjerne veihjelpsbeviset i hanskerommet, så har du det tilgjengelig den dagen uhellet skjer. 

Du finner veihjelpsbeviset ditt sammen med avtaledokumentene på Min side

Trenger du veihjelp nå?

Bestill veihjelp raskt og enkelt fra vår samarbeidspartner, Viking. Finn din posisjon på kartet og tast inn registreringsnummeret til bilen, så kontakter Viking deg umiddelbart og hjelper deg videre.

Bestill veihjelp