Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

  1. Tryg Magasinet

Uhell med bilen?

Det er trygt, raskt og enkelt å melde skaden på nett. I de fleste skadesakene får du hjelpen du trenger med en gang. Vi spør om det vi trenger å vite, trenger vi mer informasjon kontakter vi deg.

Ved skademelding på nett får du:

  • et personlig skadenummer
  • informasjon om skaden er dekket
  • velge blant våre avtaleverksted
  • informasjon om leiebil hvis du har dette på forsikringen
     

Se hvordan du enkelt melder skade:


 
  1. Logg inn med BankID
  2. Svar på noen enkle spørsmål
  3. Velg din løsning og ditt verksted
  4. Reserver leiebil hvis du har forsikring for det
  5. Bekreft og send inn
  6. Skadesaken er ferdig behandlet
  7. Verkstedet står klart til å ta imot bilen din
     

Meld skade på kjøretøy
 

Spør oss om forsikring

Vi hjelper deg gjerne - kontakt oss her.

Du kan også helt enkelt få et tilbud på forsikring.