Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

  1. Tryg Magasinet

Spar penger ved å registrere riktig kjørelengde

Årlig kjørelengde er noe av det som sier mest om risikoen for en bilskade. Derfor krever alle bilforsikringer at du oppgir hvor langt du kjører.

Dame som kjører en svart elbil

Det lønner seg å justere kjørelengden. Kjører du bilen mindre enn det du oppgir, betaler du for en forsikring du ikke trenger. Da kan du spare penger på å justere kjørelengden ned.

Dersom du kjører lengre enn den oppgitte kjørelengden kan du også risikere at det blir dyrt. Får du en skade vil erstatningen kunne reduseres, og det kan bli kostbart hvis skaden er omfattende.

Sjekk kilometerstanden på bilen allerede i dag, og se om du har riktig kjørelengde på forsikringen. Dersom du har flyttet eller byttet jobb slik at kjøremønsteret ditt har endret seg, er dette ekstra aktuelt.

Du finner din registrerte kjørelengde ved å logge inn på Min side. Her kan du også enkelt justere kjørelengden, slik at den blir riktig i forhold til ditt nåværende kjøremønster.

Registrer riktig kjørelengde