Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Lokale franchisetakere og agenturer

Lokal tilstedeværelse der kundene våre bor og holder til er viktig for Tryg. Derfor er Tryg representert i hele Norge via lokale franchisetakere og agenturer.

Tryg kjemper mot at bekymringer skal stå i veien for livet til kundene våre. Som franchisetaker eller agentur spiller du derfor en sentral rolle i dette arbeidet, der rådgivning og avdekking av kundenes forsikringsbehov står i fokus i kontakten med kundene.

Grundig opplæring

Alle rådgivere gjennomgår derfor en grundig opplæring i kunde- og sikkerhetsvurdering for å være best mulig i stand til å avdekke den enkelte kundes behov for forsikringer.

En franchisetaker og et agentur er ansvarlig for Tryg sin distribusjon av skadeforsikringsprodukter innenfor et definert geografisk område. I tillegg til skadeforsikring distribuerer kjeden også forvaltningsprodukter som livsforsikringer, boliglån samt næringslivsforsikring til mindre bedrifter.