Viktig informasjon om endringer av eFaktura. Les mer her. 

Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Gratis medisinsk rådgivning før du reiser

Er du nylig operert, vært innlagt på sykehus eller har en kronisk sykdom? Hos Tryg kan du få gratis medisinsk rådgivning før du reiser.

Familie i natur

Kanskje du lurer på om du vil være dekket under reiseforsikringen dersom det skulle skje en forverring på reisen? Dette kan våre leger og sykepleiere ved Tryg alarm svare på. De vil også kunne gi deg individuelle råd som er tilpasset akkurat din helsetilstand, reisemålet og hvilke sykehus/legekontor vi anbefaler dersom du blir syk på reisen.

Reiseforsikringen dekker ikke utgifter hvis det er sannsynlig at behandlingsbehov, komplikasjon eller forverring av kjent sykdom vil oppstå på reisen. For din trygghet anbefaler vi at du tar kontakt 2 måneder før du reiser eller planlegger reise, dersom du har:

  • alvorlig sykdom
  • kronisk sykdom som ikke har vært stabil de siste tre måneder
  • nylig vært igjennom operasjon eller innlagt på sykehus
  • fått endret medisinsk behandling
  • er under utredning

Du kan kontakte Falck Global Assistance på telefon 21 49 51 30 eller mpa@no.falck.com. Telefonen er betjent på virkedager  fra kl. 08.00 til 16.00.

 

Bestill reiseforsikring