Viktig informasjon om endringer av eFaktura. Les mer her. 

Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Få full kontroll Min side

Min side får du tilgang til hele din avtale, både private forsikringer gjennom Tryg og kollektive forsikringer gjennom Utdanningsforbundet. 


 
Logg inn på Min side
  • Logg inn med BankID eller et personlig passord.

  • Se detaljert betalingsoversikt og betalingsstatus. Merk at kollektive forsikringer faktureres av Utdanningsforbundet direkte.

  • Se dine forsikringsavtaler, både kollektive og private.

  • Endre dekninger på private forsikringer hos Tryg.

  • Melde skade og se dine registrere skadesaker.

  • Sjekke priser og kjøpe private forsikringer.

  • Endre og opplyse om km-forbruk.

  • Se henvendelser og svar.

  • Bestille og laste ned dokumenter.

Vi passer på forsikringsdokumentene dine

Min side vil avtalen din alltid være oppdatert og lett tilgjengelig. Når vi legger ut nye forsikringsdokumenter på Min side, varsler vi deg på sms og/eller e-post.

Velg papirløs avtale

Du trenger ikke lenger å motta forsikringsdokumentene på papir i posten. Logg inn på Min side, velg "Min profil" og kryss av for "Papirløs avtale".  

Husk å sjekke at e-postadressen din er riktig, slik at du fortsatt kan motta varslinger fra oss. Du kan selv rette e-postadressen, dersom den skulle være feil.