Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Hender som plukker opp en telefon

Har en av dine digitale duppeditter fått seg en trøkk?

Har mobilen, nettbrettet eller bærbar PC din blitt skadet? Les gjennom punktene under om hva forsikringen dekker før du melder hendelsen.

Meld skade

Er enheten stjålet utenfor hjemmet? Meld det på reiseforsikringen

    Hjelpsomme forsikringsdetaljer

    Knust skjerm + reparasjon = sant

    Velg reparasjon! Vi sender enheten din til våre dyktige avtalepartnere – enten det er mobil, nettbrett eller bærbar PC. Autoriserte reparatører tar seg av alle merker, fra Apple til Huawei og Samsung.

    PS! Hvis mobilen ikke kan repareres likevel, kan du få tilbud om en enhet som er like god som ny.

    De fleste ting faller i verdi

    Over tid kan enkelte gjenstander miste sin verdi på grunn av slitasje, verdifall eller alder. For eksempel vil en ny telefon gradvis reduseres i verdi fra første dag. For å beregne erstatningen tar vi utgangspunkt i verdien gjenstanden din hadde den dagen skaden skjedde. Dette kan komme som en overraskelse for mange, så vi vil gjerne sørge for at du er klar over det.