Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Vi opplever ustabilitet med å melde skade, tap og sykdom akkurat nå
Vi jobber på spreng for å få det tilbake i tjeneste. Takk for tålmodigheten – prøv igjen snart.

Rammet av naturkatastrofe på ferie?
Oppstår det naturkatastrofe på reisemålet du oppholder deg på, alltid forhold deg til retningslinjene fra lokale myndigheter. Les mer her.

Transportskader

Velg skadeskjema nedenfor og logg inn med din private Bank ID. 

Hvorfor spør vi om Bank ID? For at bedriften din skal vite hvem som melder skade på deres forsikringsavtale, vil du bli bedt om å identifisere deg med Bank ID.

Visste du at over 70% av våre kunder velger å melde skaden digitalt? Mange skadesaker kan gjøres opp automatisk på nett, og dermed er digital skademelding den raskeste og mest effektive måten å få behandlet din sak på. Dersom du trenger eller ønsker å snakke med oss, er du selvsagt alltid velkommen til å ta kontakt. Du finner vår kontaktinformasjon nederst på denne siden.