Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Obos - Når uhellet er ute

Melding til forsikringsselskapet kan gjøres på denne e-post 

Eller ring oss på 22 86 83 98

 

Meld skade:

Ved brann: Ring brannvesenet på telefon 110

Ved vannutstrømming: Ring lokal rørlegger med vaktordning

Ved behov for annen akutt bistand: Ring oss på telefon: 915 04040 (døgnvakt)

 

Hva vi kommer til å spørre deg om: 

  • Hvor har skaden skjedd?
  • Vi trenger opplysninger om boligselskapets navn, og hvilken leilighet som er skadet; eiers navn og adresse og gjerne leilighetsnummer.
  • Er flere leiligheter berørt? Vi trenger informasjon om alle som er berørt, og telefonnummer til dem som kan skaffe tilgang til alle skadede leiligheter og eventuelt fellesareal på dagtid.
  • Hva ser ut til å være skadeårsaken?
  • Når har skaden oppstått?
  • Har dere sørget for skadebegrensning og/eller foreløpig utbedring?
  • Vi gir gode råd og tips inntil hjelpen er på plass.
  • Er politiet varslet? Ved innbrudd, hærverk eller branntilløp skal politiet varsles parallelt.